Pracuje w Fundacji od 2016 roku. Ukończyła studia I stopnia na kierunku Pedagogika – Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu. Ukończyła studia II stopnia: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna nauczycielska na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz studia podyplomowe: Logopedia na Instytucie Studiów Podyplomowych. Regularnie doskonali swój warsztat pedagogiczny, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, nadających dodatkowe uprawnienia:

  • Nauczanki DobEdu (Bumbumkowe Nauczanki),
  • Głoska R na celowniku,
  • Teczka młodego logopedy – kompleksowy kurs modułowy dla początkujących logopedów,
  • Seplenienie międzyzębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia logopedyczna,
  • Seplenienie boczne: diagnoza, metody korekcji, terapia logopedyczna,
  • Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna,
  • Metody wywoływania głosek,
  • Dyslalia – rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej,
  • Dyslalia – holistyczne podejście do terapii,
  • Logorytmika – podejście kreatywne,
  • Szkolenia Mio-terapia z Gryziem: Uruchom nos – terapia nieprawidłowego toru oddechowego, Pozycja spoczynkowa języka, Żucie, gryzienie, połykanie,
  • Gryzaki i wibratory logopedyczne w pracy logopedy,
  • Rytmika dla nauczycieli,
  • Zaburzony i zakłócony rozwój mowy – terapia ORM.